عشق های زندگی فریدون آسرایی ,دانلود ماجرای عاشق شدن فریدون در خندوانه ,دانلود ماجرای عشق‌های نافرجام فریدون آسرایی در خندوانه,دانلود ماجرای عاشق شدن های فریدون در برنامه خندوانه ,دانلود عشق زندگی فریدون آسرایی خندوانه ,دانلود خندوانه مهمان فریدون آسرایی,دانلود ماجرای عاشق شدن فریدون آسرایی

دانلود ماجرای عاشق شدن های فریدون در خندوانه  با لینک مستقیم

لینک دانلود :

دانلود ماجرای عشق های زندگی فریدون آسرایی  در برنامه خندوانه

عشق های زندگی فریدون آسرایی | ماجرای عاشق شدن های فریدون در خندوانه + دانلود

دانلود عشق های زندگی فریدون آسرایی و ماجرای عاشق شدن های فریدون در خندوانه

خواننده آهنگ «آهای خوشگل عاشق» ادامه داد: مابین این اتفاقات عاشق شدم و بعد ترک عشق کردم و از آن جا رفتم. پس از این‌ها یک بار در کانادا نامزد کردم که به هم خورد و به ایران برگشتم. در این جا بعد از مدتی عاشق شدم و آهنگ «خوشگل عاشق» را برای او خواندم، اما پس از مدتی وی به خارج رفت و اینجا بودکه «خداحافظ» را خواندم و بعد «سلام» و والسلام.

رامبد در اینجا پس از این که آسرایی گفت از 50 سالگی به بعد دیگر عشق را ترک کردم، با ناراحتی پرسید: چراا؟! همیشه عشق باید به نحوی وجود داشته باشد.

فریدون آسرایی هم اظهار کرد: پدر و مادر هستند و من واقعا عشق را از مادرم یاد گرفتم، چرا که به نظرم مادر تنها عاشق واقعی است که در هر شرایطی به علاقه اش پایبند است.

جوان پس از این حرف انگار که تلنگری خورده باشد، گفت: بله اصلا یادم رفته بود که پدر و مادر هم هستند و یک لحظه فراموش کردم که پدر و مادر دارم چرا که ما فکر می کنیم مدام باید در فاز دیگری دنبال عشق باشیم.

برای دانلود کامل برنامه خندوانه مهمان فریدون آسرایی اینجا کلیک کنید

عشق های زندگی فریدون آسرایی | ماجرای عاشق شدن های فریدون در خندوانه + دانلود