برچسب: داوود رشیدی درگذشت + علت مرگ داوود رشیدی درگذشت به همراه زمان تشییع پیکرش فوت داوود رشیدی بازیگر سینما و تلویزیون / زمان مراسم تشییع و خاکسپاری,داوود رشیدی درگذشت,فوت داوود رشیدی بازگیر محبوب ایرانی,زمان تشییع و مراسم خاکسپاری یکشنبه

علت مرگ داوود رشیدی | زمان تشییع داوود رشیدی | بیوگرافی و عکسها

داوود رشیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران صبح امروز ۵ شهریور ماه درگذشت.

علت مرگ داوود رشیدی

طبق اعلامی که شده داوود رشیدی بر اثر ایست قلبی امروز صبح در منرلش در حالی که در خواب بوده صبح بیدار نشده و به خواب ابدی فرو رفته است.

علت مرگ داوود رشیدی | زمان تشییع داوود رشیدی | بیوگرافی و عکسها

هم اکنون برخی هنرمندان و مسئولین فرهنگی همچون علیرضا تابش و علی دهکردی در منزل آن مرحوم حضور دارند.

زمان تششیع پیکر داوود رشیدی

علیرضا تابش در گفتگویی که با خبرنگار ما داشته است، از مشخص شدن شدن زمان برگزاری مراسم تشییع و تدفین داوود رشیدی خبر داد. طبق این خبر، پیکر آن مرحوم ساعت ۹ صبح روز یکشنبه از مقابل تالار وحدت تشییع می شود.

بیوگرافی زندگینامه داوود رشیدی

داوود رشیدی زاده ۲۵ تیر ۱۳۱۲ در تهران و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی از خاندان حایری مازندرانی دارای اصالت بابلی است. پدر او عبدالامیر رشیدی و پدربزرگش علامه ابن‌الشیخ حائری از روحانیان مشروطه خواه و جدش آیت‌الله زین‌العابدین حائری مازندرانی از مراجع تقلید عصر قاجار است.

داود رشیدی تحصیلات متوسطه را (به دلیل فعالیت‌های دیپلماتیک پدرش) در ترکیه و پاریس به پایان رساند و تحصیلات دانشگاهی را در ژنو ادامه داد. (فارغ‌التحصیل کنسرواترا ژنو در رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر و لیسانس حقوق سیاسی از دانشگاه ژنو). داوود رشیدی درگذشت ...

برای اطلاعات کاملتر درگذشت و علت مرگ داوود رشیدی اینجا کلیک کنید