دانلود سریال رویای فرمانروای بزرگ قسمت 70 دوشنبه 6 دی 95

دانلود سریال شبکه نمایش , دانلود قسمت 70 سریال رویای فرمانروای بزرگ 6 دی ماه 95 , قسمت هفتادم 70 رویای فرمانروای بزرگ , دانلود رویای فرمانروای بزرگ 70 , دانلود قسمت 70 سریال کره ای رویای فرمانروای بزرگ دوشنبه , دانلود سریال شبکه نمایش قسمت 70 رویای فرمانروای بزرگ , دانلود سریال رویای فرمانروای بزرگ با لینک مستقیم قسمت 70 , دانلود سریال رویای فرمانروای بزرگ با کیفیت عالی 70 , دانلود قسمت هفتاد سریال رویای فرمانروای بزرگ با حجم کم

بازیگران سریال رویای فرمانروای بزرگ :

Choi Soo Jong ، Kim Yu-Seok ، Hong Eun-Hee ، Lee Young Ah چویی سو جونگ که او را با نقش آفرینی در سریال امپراطور دریا می شناسیم به همراه کیم یو سئوک و هونگ ئیون هی از جمله بازیگران این سریال هستند.

داستان سریال رویای فرمانروای بزرگ :

سریال رویای فرمانروای بزرگ داستان زندگی کیم چونچو یکی از فرمانروایان کره ای را نقل می کند که به کمک یکی از فرماندهان خود یعنی کیم یوشین موفق می شود عصر طلایی فرمانروایی شیلا را رقم بزند. در سریال رویای فرمانروای بزرگ کیم چونچو که نوه فرمانروا جینجی بوده پس از خلع پدربزرگش از این مقام، به نوعی از قدرت فاصله گرفته است. در کودکی با کیم یوشین، پسر یکی از فرماندهان بزرگ شیلا آشنا می شود که همین مسئله زمینه ساز دوستی این دو می شود که در نهایت این دوستی به رقم زدن عصر طلایی شیلا می‌انجامد. شیلا در آن دوره با فرمانروایی بکجه و گوگوریو همسایه و رقیب است و مشکلات فراوانی با این دو فرمانروایی دارد.

دانلود سریال رویای فرمانروای بزرگ قسمت 70 دوشنبه 6 دی 95

لینک دانلود :

دانلود سریال رویای فرمانروای بزرگ قسمت 70 دوشنبه 6 دی 95