دانلود دکلمه‌ خوانی احسان علیخانی در کنسرت مهدی یراحی,بعد از شایعه مرگ احسان علیخانی,حضور احسان علیخانی در کنسرت مهدی یراحی,احسان علیخانی مهمان کنسرت مهدی یراحی مرداد 95,اولین حضور احسان علیخانی در کنسرت مهدی یراحی بعد از شایعه مرگش مرداد سال 95

دانلود دکلمه‌ خوانی احسان علیخانی در کنسرت مهدی یراحی با لینک مستقیم

دانلود فیلم دکلمه‌خوانی احسان علیخانی در کنسرت مهدی یراحی

دانلود دکلمه‌ خوانی احسان علیخانی در کنسرت مهدی یراحی | بعد از شایعه مرگ احسان علیخانی | مرداد 95

یکی از سوپرایزهای کنسرت شب گذشته مهدی یراحی حضور همه ی عوامل برنامه ماه عسل بود.

یراحی برای اجرای آهنگ «به من نگاه کن» از احسان علیخانی دعوت کرد که به روی استیج بیاید و ترانه ای این آهنگ را دکلمه کند.

احسان علیخانی به روی سن آمد و قبل از دکلمه خوانی گفت: من نه شاعر و نه ترانه سرا هستم، این ترانه «به من نگاه کن» هم اولین شعری است که در زندگیم سرودم.

وی طعنه ای هم به کسانی که خبر فوتش را شایعه کردند زد و اظهار داشت: به آنهایی که خبر مردن من را دادند، بگویم که الان زنده ام. نمیدانم من را  چگونه در بازیهای المپیک کشتند.

علیخانی با ابراز خوشحالی و حضورش در کنسرت مهدی یراحی ترانه «به من نگاه کن» را دکلمه کرد. / باشگاه خبرنگاران جوان

دانلود دکلمه‌ خوانی احسان علیخانی در کنسرت مهدی یراحی | بعد از شایعه مرگ احسان علیخانی | مرداد 95